terbaek.....!!!

posting terkini

02 July 2012

mati katak....mayat pendaki gunung everest yang terbiar....!!!




biar macam tu je...!!!!
alahaiiii

mati sia2 je laaa macam ni
ntah berapa banyak la lagi mayat2 terkubur kat situ kan....
mesti roh-roh gentayangan
iskkkk
serammmm

biasanya pendaki ni pun dah sedia maklum akan risiko hidup mati nih
jadi mungkin mereka memang dah bersedia kalau jadi pape,

maknanya jasad mereka akan ditinggal begitu sahaja di situ.
sapa yang nak bawa turun kan....
bawa diri sendiri pun payah
nikan pula nak bawa mayat
tak pe

yang mati tu pasti mati dengan bangga
bangga giler
'pergi tak kembali.'
tapi

tu untuk yang bukan Islam
kalau yg Islam pun di tinggalkan macam tu saja memang sadis la

Popular Di Singgahi


Sorotan Buletin Semasa : Berita Warga Paramedik @ Keratan Akhbar

Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Di Dalam Perkhidmatan Awam